Philipp Lenssen fra Google Blogoscoped modtog i dag en mail fra Google, hvor der antydes, at Googles nye browser-projekt, Chrome, er godt undervejs. Hvad kan der mon komme ud af, at Google lancerer en ny webbrowser? (Bemærk, at den oprindelige nyhed er på engelsk.)







http://blog.v4d5.net/vis.php?titel=S%E5+kom+Googles+browser&id=75