Styresystemet er de it-kriminelle bedste ven. Derfor pensioneres operativsystemet inden for fem år, og browseren sættes i stedet bag roret, vurderer sikkerhedsfirma.
'Et helt nødvendigt paradigmeskift.'
Sådan lyder konklusionen for at afskaffe det lokale styresystem til fordel for browser-baserede applikationer.






