Når en virksomhed prøver at score point hos det yngre publikum, så vælger de tit at bruge musikken for at brande sig. Det er som om virksomheder i forskellige brancher kæmper om, hvem der har mest tilknytning til musikbranchen. Der kan være forskellige grunde til at man bruger musikindustrien for at sælge sit produkt. En teori kan være, at musikere i en højere grad udstråler troværdighed, samtidig at man via genre meget præcis ramme den gruppe man vil nå. F.eks. kan man bruge Medina til et ungt publikum, som sandsynligvis vil være domineret af kvinder, mens L.O.C vil ramme et ungt publikum, domineret af det mandlige køn. Denne målrettede demografiske placering kan udvides til at, vil man ramme et bredt publikum med forskellige aldersgrupper, så vælg en musiker der er folkeeje, som f.eks. Kim Larsen. musik      branding      markedsføring      marketing     



Om aNyhed  •  Stem Knapper  •  Knap Generator  •  Avanceret søgning  •  RSS Feeds  •  FAQ  •  ^ Til Toppen
Drives af Koala Designs | Danske Hjemmesider | Blog Indeks