Rekrutteringen er for mange små- og mellemstore virksomheder desværre stadig et venstrehånds projekt, som bare skal overstås, så de kan komme videre med det det egentlig handler om, nemlig virksomhedens kerneydelser.

Det er egentlig forståeligt nok. Men her glemmer mange virksomheder de signaler, som de sender, når de slår et stillingsopslag op. Uanset om det er i den lokale avis eller på en af jobportalerne, så er jobannoncen en unik måde at få potentielle kunder i tale. Mange der aldrig ville se virksomhedens almindelige annonce, vil nemlig se en jobannonce fra dem.

Følger virksomheden disse enkle råd, opnår den en god, positiv rekruttering, hvor kandidaterne føler sig godt behandlet. Virksomheden undgår dårlig omtale, og sikrer at kandidaterne (og deres venner) vil være interesseret i at søge en anden stilling i virksomheden en anden gang.
rekruttering      stillingsannoncering      jobannoncering     



Om aNyhed  •  Stem Knapper  •  Knap Generator  •  Avanceret søgning  •  RSS Feeds  •  FAQ  •  Google+  •  ^ Til Toppen
Drives af Koala Designs | Danske Hjemmesider | Blog Indeks