Flere og flere ser video på nettet. Det giver virksomhederne mulighed for at målrette deres annoncer langt mere end tidligere. I takt med at søgemaskinerne bliver mere præcise, bliver det også lettere at se, hvad forbugerne egentlig leder efter. Derfor har virksomhederne mulighed for at blive synlige der, hvor deres annoncer giver det bedste afkast.

Ifølge Peter Loell skal man som virksomhed konsekvent udnytte den samme kommunikation. Hvis man har købt en reklameplads ved siden af en tv-kanal - for eksempel den første uge i måneden - så anbefaler han, at man køber den samme plads igen og igen. Altså placerer sig det samme sted den første uge i næste måned og måneden efter. Og det gælder også for andre medier end tv-mediet på nettet. webtv      annoncer      reklamer      seo      markedsføring     



Om aNyhed  •  Stem Knapper  •  Knap Generator  •  Avanceret søgning  •  RSS Feeds  •  FAQ  •  Google+  •  ^ Til Toppen
Drives af Koala Designs | Danske Hjemmesider | Blog Indeks