A4u, Europas hurtigst voksende affiliate- og performanceressource, lancerer europæisk affiliateundersøgelse 2011 i samarbejde med Webgains.

A4u har i dag annonceret lanceringen af en europæisk affiliate-spørgeundersøgelse, der har til formål at sammenligne og skærpe forståelsen for de forskellige lande og markeder, da affiliateindustrien bliver mere mainstream.
Med støtte fra det internationale affiliatenetværk Webgains, har A4u lanceret den europæiske affiliateundersøgelse for at imødekomme behovet fra deltagere ved deres årlige konferencer. Spørgsmålene i undersøgelsen vil dække en bred række af områder, bl.a. affiliateindtjening, landerespons til oplevede varme emner, foretrukne betalingsmodeller, hvorvidt affiliates overvejer at anvende andre performance-teknologier på deres sider og opfattede trusler til affiliateindtjening.
De affiliates, der deltager i undersøgelsen, vil også deltage i en konkurrence om at vinde en ny iPad 2, sponsoreret af Webgains. Deltagere vil tilmed modtage et frieksemplar af forskningsrapporten.
Resultaterne af forskningen vil blive offentliggjort d. 7. og 8. juni på Hilton Park Hotel i Munich og vil blive videregivet til alle delegerede ved dette års a4uexpo Europe og sendt til alle medlemmer af Affiliates4u samt til alle affiliates, som gennemfører undersøgelsen.
Stifter af A4u, Matthew Wood, udtalte:
"Som budgetterne forøges og brands tilslutter sig mere avanceret metodik, er en undersøgelse, som belyser områder af interesse og muligheder for både nye og eksisterende annoncører og affiliates, en væsentlig del af udviklingsprocessen for performance marketing-industrien.
Robert Glasgow, administrerende direktør for Webgains, tilføjede:
"Da vores industri bliver mere og mere mainstream, er det nødvendigt, at vi forstår grundprincipperne i de førende driftsparametre. Den største af disse er selvfølgelig affiliate-karakteristika og handlemåde, et emne som, overraskende nok, har tiltrukket meget lidt dybdegående forskning til dags dato i Storbritannien eller andre steder i Europa. Ved at forstå de centrale affiliate-issues, geografiske forskelle, promoveringsteknikker m.m., vil denne undersøgelse give et værdifuldt indblik i affiliatelandskabet, som kan føre til store branchefordele for alle involverede.
Yderligere håber jeg, at efter en succesful lancering, vil fremtidige undersøgelser tillade os at spore forandringer over tid, hvilket giver netværk, mediebureauer og annoncører bedre mulighed for at kunne opfylde affiliates' behov på hensigtsmæssig vis.
Affiliates kan deltage i undersøgelsen i dag ved at besøge: www.affiliates4u.com/survey/

Om A4u:
A4u organiserer brancheevents, som bl.a. inkluderer rækken af a4u expos, og har nu 60.000 affiliate og performance marketingmedlemmer på Affiliates4u.com

Om Webgains:
Webgains blev stiftet i 2005 og er nu en af de førende internationale affiliate marketingnetværk, der tilbyder en stærkt effektiv kombination af brugervenlig teknologi sammen med en kundeledelse i verdensklasse. Med platforme i Danmark, Storbritannien, Tyskland, Frankrig, Holland, Sverige, Spanien, Irland og USA er Webgains en af de hurtigst voksende affiliatenetværk, der faciliterer internationale transaktioner til gavn for både affiliates og annoncører. Webgains er del af ad pepper media International N.V, den online globale marketingsspecialist.

For mere information kontakt:
Rhea Riis
Account Manager
Webgains Danmark
Tel: +45 88804293
Email: support@webgains.dk
affiliate      online      marketing      webgains      annoncør     



Om aNyhed  •  Stem Knapper  •  Knap Generator  •  Avanceret søgning  •  RSS Feeds  •  FAQ  •  ^ Til Toppen
Drives af Koala Designs | Danske Hjemmesider | Blog Indeks