YouMeShopping arrangerer til februar 2012 en stor konference omkring CSR og det såkaldte cause related marketing. Cause related marketing vil bl.a. sige at kombinere salget af produkter med støtte til velgørende formål. Men hvordan gør man dette på en måde, hvor det er transparent, ærligt og accepteres af forbrugerne som en god måde at gøre en forskel på?

Det er ingen hemmelighed, at når virksomheder arbejder med CSR, så handler det også om bundlinjen. Frem for at prøve at camouflere dette, skal danske virksomheder blive bedre til at kommunikere ærligt, åbent og direkte omkring deres tiltag. "Who Cares Wins", som konferencen hedder, vil forsøge at matche virksomheder og hjælpeorganisationer for på den måde at gøre en forskel i verden.
I udlandet, eksempelvis England og USA, er både virksomheder og hjælpeorganisationer begejstrerede for kombinationen af produktsalg og støtte. Det skyldes, at man her har fundet modeller, som sikrer opbakning blandt forbrugerne. Det kan og SKAL vi lære af herhjemme.

Hvad tænker du? Kan man kombinere salg af produkter med støtte til velgørende formål? Og hvis ja, hvordan gør man så dette på en måde, hvor det giver mening og er nemt at forstå og kommunikere overfor forbrugerne? csr      velgørenhed      youmeshopping      youme shopping      youme      shopping     



Om aNyhed  •  Stem Knapper  •  Knap Generator  •  Avanceret søgning  •  RSS Feeds  •  FAQ  •  Google+  •  ^ Til Toppen
Drives af Koala Designs | Danske Hjemmesider | Blog Indeks