Schmidt og Øhrnstedt gik i 2011 ind på markedet for solceller. Interessen for solceller er stor, så virksomheden allierede sig med Online WebDesign for at få lavet en effektiv kampagne på nettet.

Resultatet var overvældende: "Vi har næsten tidoblet antallet af besøgende på vores hjemmeside, så vi alene i juni forventer mere end 2.000 besøgende på hjemmesiden" udtaler Preben Øhrnstedt, partner i elektriker firmaet i Odense. "Kampagnen har været så effektiv, at vi har været nødt til at ansætte yderligere fire elektrikere hen over foråret" udtaler en meget tilfreds Preben Øhrnstedt.

Google kampagnen er bygget kontinuerligt op over længere tid, og består af både intern og ekstern søgeoptimering. Det har været vigtigt, at hjemmesiden er skruet sammen, så kunderne også tilskyndes til at ringe for at høre nærmere. Ud over de "gratis" besøg fra Google, udnyttes potentialet Google's AdWords annonce program udnyttet fuldt ud. Virksomheden betaler i dag 3.000 kr. om måneden for at få godt 1.000 besøg ind på hjemmesiden fra denne kanal. solceller      solcelleanlæg      elektriker      søgeoptimering     



Om aNyhed  •  Stem Knapper  •  Knap Generator  •  Avanceret søgning  •  RSS Feeds  •  FAQ  •  ^ Til Toppen
Drives af Koala Designs | Danske Hjemmesider | Blog Indeks